kentrikiodos-logo
>>Γραφείο Τύπου

Γραφείο Τύπου

Εδώ, μπορείς να ενημερωθείς για όλα τα τελευταία νέα της Κεντρικής Οδού, παρακολουθώντας τις πρόσφατες ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου σχετικά με την εταιρία και τις δραστηριότητές της.

Για οποιαδήποτε τυχόν απορία ή επιπλέον πληροφορία μπορείς να επικοινωνείς με το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Marketing της εταιρίας είτε τηλεφωνικά καλώντας τον αριθμό 2103447300 είτε μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση pressoffice@kentrikiodos.gr.

 

Νέα & Ανακοινώσεις

Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στην περιοχή της Φθιώτιδας

09.10.17

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε και συγκεκριμένα στην περιοχή της Στυλίδας, με σκοπό την υλοποίηση ασφαλτικών εργασιών. Ειδικότερα, από αύριο 10 Οκτωβρίου έως και τις 12 Νοεμβρίου και από το 234ο έως το 237ο χλμ. θα ισχύσουν τα παρακάτω: Από τις 10 έως τις 15 Οκτωβρίου, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα, θα ισχύσει αποκλεισμός της αριστερής και μέρος της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, θα ισχύσει αποκλεισμός της αριστερής λωρίδας. Από τις 16 έως τις 29 Οκτωβρίου, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, θα ισχύσει πλήρης αποκλεισμός του εν λόγω τμήματος, με διοχέτευση της κυκλοφορίας και των δύο ρευμάτων στον κλάδο του αυτοκινητοδρόμου με κατεύθυνση προς Αθήνα (αμφιδρόμηση) και διαθέσιμη μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Από τις 30 έως τις 31 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί εναλλαγή της αμφιδρόμησης με διοχέτευση της κυκλοφορίας και των δύο ρευμάτων στον κλάδο του αυτοκινητοδρόμου με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη. Από τη 1 έως τις 12 Νοεμβρίου, η αμφίδρομη κίνηση των οχημάτων θα συνεχιστεί, στον κλάδο του αυτοκινητοδρόμου με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, προκειμένου οι εργασίες συντήρησης να συνεχιστούν στον κλάδο με κατεύθυνση προς Αθήνα. Η Κεντρική Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν µε στόχο την πλήρη ενημέρωσή τους. Η Κεντρική Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τη  σχετική σήμανση και να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από το εν λόγω τμήμα.
redirect arrow

Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στην περιοχή της Φθιώτιδας

24.09.17

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε, με σκοπό την εκτέλεση εργασιών τοποθέτησης ηλεκτρονικών πινακίδων μεταβλητών μηνυμάτων (VMS). Ειδικότερα, τις παρακάτω ημέρες και από τις 08:00 έως τις 19:00 κάθε ημέρας, θα ισχύσει πλήρης αποκλεισμός: Τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου, του τμήματος από τον Ανατολικό Ημικόμβο (Η/Κ) Καμένων Βούρλων(177,6 χλμ.) έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Μώλου (190,5 χλμ.), στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία. Κατά το ανωτέρω διάστημα, τα οχήματα με κατεύθυνση προς Λαμία θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στον Η/Κ Καμένων Βούρλων και θα επανεισάγονται σε αυτόν μέσω του Α/Κ Μώλου. Κατά τη διάρκεια ισχύος των ως άνω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα ισχύει αναστολή είσπραξης διοδίων τελών από τα μετωπικά διόδια της Αγίας Τριάδας, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση  προς Λαμία. Την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου, του τμήματος από τον Α/Κ Μπράλου (203 χλμ.) έως τον Α/Κ Ροδίτσας (212,7 χλμ.), στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία. Κατά το ανωτέρω διάστημα, τα οχήματα με κατεύθυνση προς Λαμία θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στον Α/Κ Μπράλου και θα επανεισάγονται σε αυτόν μέσω του Α/Κ Ροδίτσας. Κατά τη διάρκεια ισχύος των ως άνω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα ισχύει αναστολή είσπραξης διοδίων τελών από τα μετωπικά διόδια της Αγίας Τριάδας, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση  προς Λαμία. Την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου, του τμήματος από τον Α/Κ Αγ. Παρασκευής (217,4 χλμ.) έως τον Α/Κ Ροδίτσας (212,7 χλμ.) στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα. Κατά το ανωτέρω διάστημα, τα οχήματα με κατεύθυνση προς Αθήνα θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στον Α/Κ Αγ. Παρασκευής και θα επανεισάγονται σε αυτόν μέσω του Α/Κ Ροδίτσας. Η Κεντρική Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν με στόχο την πλήρη ενημέρωση όλων των διερχομένων. Η Κεντρική Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να επιδείξουν προσοχή και να συμμορφώνονται με τη σχετική σήμανση.
redirect arrow

Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στην περιοχή της Φθιώτιδας

08.09.17

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε και συγκεκριμένα στην περιοχή των Σηράγγων Στυλίδας, με σκοπό την υλοποίηση ασφαλτικών εργασιών. Ειδικότερα, από τις 11 έως τις 25 Σεπτεμβρίου και από το 231ο έως το 228ο χιλιόμετρο, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα, θα ισχύει εναλλάξ αποκλεισμός της αριστερής και δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας, με την κίνηση των οχημάτων να διεξάγεται στο συγκεκριμένο σημείο, καθ’ όλο το προαναφερθέν χρονικά διάστημα, από μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας. Η Κεντρική Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν µε στόχο την πλήρη ενημέρωσή τους. Η Κεντρική Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τη  σχετική σήμανση και να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από το εν λόγω τμήμα.
redirect arrow

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή της Στυλίδας

18.05.17

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. και συγκεκριμένα στην περιοχή της Στυλίδας, για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών συντήρησης ελαστομεταλλικού αρμού οδικής γέφυρας στο 226ο χλμ. Ειδικότερα, την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017 και από τις 08:00 έως τις 20:00, θα ισχύσει πλήρης αποκλεισμός του τμήματος Ανισόπεδος Κόμβος (Α/Κ)  Στυλίδας – Καραβόμυλου έως Ανισόπεδος Κόμβος (Α/Κ) Αγίας Μαρίνας, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα, με ταυτόχρονο αποκλεισμό του κλάδου εισόδου του (Α/Κ)  Στυλίδας – Καραβόμυλου στον αυτοκινητόδρομο με κατεύθυνση προς Αθήνα. Κατά το ανωτέρω διάστημα, τα οχήματα με κατεύθυνση προς Αθήνα θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στον Α/Κ Στυλίδας – Καραβόμυλου και διαμέσου του δευτερεύοντος οδικού δικτύου θα επανεισάγονται σε αυτόν μέσω του Α/Κ Αγίας Μαρίνας. Κατά τη διάρκεια ισχύος των ως άνω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα ισχύει αναστολή είσπραξης διοδίων τελών από το Μετωπικό Σταθμό Μαυρομαντήλας, στο ρεύμα  κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα, ενώ ο πλευρικός σταθμός διοδίων Στυλίδας - Καραβόμυλου θα λειτουργεί κανονικά. Η Κεντρική Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν με στόχο την πλήρη ενημέρωση όλων των διερχομένων. Η Κεντρική Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να επιδείξουν προσοχή και να συμμορφώνονται με τη σχετική σήμανση.
redirect arrow

Έκτακτα καιρικά φαινόμενα 27 και 31 Δεκεμβρίου 2016

28.12.16

Η Κεντρική Οδός, ενημερώνει τους οδηγούς ότι σύμφωνα με έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού της ΕΜΥ με ισχύ από την Τρίτη 27-12-2016 μέχρι και το Σάββατο 31-12-2016, αναμένεται σημαντική μεταβολή του καιρού με κύρια χαρακτηριστικά τις τοπικές χιονοπτώσεις, τη σημαντική πτώση της θερμοκρασίας και τους ενισχυμένους ανέμους. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε και το site της ΕΜΥ. Η Κεντρική Οδός, έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διαχείριση των φαινομένων, με στόχο την παροχή των υψηλότερων δυνατών επιπέδων οδικής ασφάλειας. Όμως, στην εξίσωση της οδικής ασφάλειας ο ρόλος του οδηγού είναι πρωταγωνιστικός. Υπενθυμίζουμε ότι σε κάθε όχημα πρέπει να είναι διαθέσιμες προς χρήση, οι κατάλληλες αντιολισθητικές αλυσίδες, ενώ όταν οδηγούμε σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες φροντίζουμε να είμαστε ψύχραιμοι και σε επιφυλακή. Αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε τις αντιολισθητικές αλυσίδες θυμόμαστε ότι: Οι αλυσίδες τοποθετούνται στους κινητήριους τροχούς. Η ταχύτητά μας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 30 χλμ. / ώρα. Οι αλυσίδες είναι σωστά τοποθετημένες όταν δείχνουν και είναι τεντωμένες. Όταν οδηγούμε σε χιονισμένο οδόστρωμα: Ανάβουμε τα φώτα ομίχλης του αυτοκινήτου μας. Μειώνουμε ταχύτητα και αυξάνουμε σημαντικά την απόσταση ασφαλείας που διατηρούμε συνήθως από τα προπορευόμενα οχήματα. Δεν ξεχνάμε ότι η οδήγηση σε χιόνι σημαίνει μειωμένη πρόσφυση. Δεν φρενάρουμε απότομα, δεν επιταχύνουμε απότομα και δεν στρίβουμε απότομα. Αν χρειαστεί να μειώσουμε σχέση (ταχύτητα), δοκιμάζουμε να κατεβάσουμε σταδιακά τις σχέσεις (ταχύτητες) του αυτοκινήτου μας (από 4η σε 3η σε 2η). Δεν επιχειρούμε κάποια προσπέραση σε παγωμένο ή χιονισμένο οδόστρωμα, παρά μόνο αν το μπροστινό αυτοκίνητο είναι πλήρως ακινητοποιημένο. Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι η οδήγηση και η στάση στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) είναι επικίνδυνη για εσάς και το όχημά σας. Χρήση της ΛΕΑ πρέπει να γίνεται μόνο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Μη ξεχνάτε! Οδηγώντας παράνομα στη ΛΕΑ εμποδίζετε τη διέλευση των οχημάτων επείγουσας ανάγκης! Αναλυτικές συμβουλές οδικής ασφάλειας, μπορείτε να δείτε και στο site μας, ενώ στη διάθεσή σας βρίσκεται για κάθε απορία ή ερώτημα, η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στο 801 700 7000 (καθημερινά και Σάββατο από τις 8:00 έως τις 20:00 και Κυριακή 10:00 με 18:00) και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης όταν βρίσκεστε στον αυτοκινητόδρομο, 24 ώρες το 24ωρο, το 1075.
redirect arrow

Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος: Νέα διόδια τέλη

28.12.16

Η «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος A.E.», ανακοινώνει ότι την Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017 και ώρα 00:01, οι τιμές διοδίων τελών λόγω της ετήσιας τιμαριθμικής προσαρμογής, καθώς και λόγω χρέωσης του συνόλου των 57 χλμ. από Σκάρφεια έως και Ράχες (προσθήκη τμήματος Νέα Κοίτη Σπερχειού έως Ροδίτσα περίπου 4 χλμ.), θα διαμορφωθούν ως εξής: Μετωπικά Αγ. Τριάδας Τέλη Διοδίων 2017 Κατηγορία 1 1,20€ Κατηγορία 2 1,75€ Κατηγορία 3 4,40€ Κατηγορία 4 6,15€   Πλευρικά Μώλου Τέλη Διοδίων 2017 Κατηγορία 1 0,20€ Κατηγορία 2 0,30€ Κατηγορία 3 0,85€ Κατηγορία 4 1,15€   Πλευρικά Μπράλου (Θερμοπυλών) Τέλη Διοδίων 2017 Κατηγορία 1 0,40€ Κατηγορία 2 0,60€ Κατηγορία 3 1,50€ Κατηγορία 4 2,10€   Μετωπικά Μαυρομαντήλας Τέλη Διοδίων 2017 Κατηγορία 1 1,30€ Κατηγορία 2 1,85€ Κατηγορία 3 4,70€ Κατηγορία 4 6,60€   Πλευρικά Αγ. Μαρίνας Τέλη Διοδίων 2017 Κατηγορία 1 0,80€ Κατηγορία 2 1,20€ Κατηγορία 3 3,00€ Κατηγορία 4 4,20€   Πλευρικά Στυλίδας (Καραβόμυλου) Τέλη Διοδίων 2017 Κατηγορία 1 0,45€ Κατηγορία 2 0,65€ Κατηγορία 3 1,60€ Κατηγορία 4 2,25€   Υπενθυμίζουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν, χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε μετωπικό σταθμό να πληρώσει ξανά σε πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης , στο ίδιο ταξίδι. Αντιστοίχως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό ή άλλον πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι. Τέλος, αξίζει να επισημάνουμε ότι εδώ και ένα χρόνο όλοι οι οδηγοί που χρησιμοποιούν την Κεντρική Οδό μπορούν να προμηθευτούν δωρεάν τον πομποδέκτη Kentriki Pass για γρήγορες και άνετες διελεύσεις, από όλους τους σταθμούς διοδίων τόσο της Κεντρικής Οδού (Σκάρφεια έως και Ράχες) όσο και της Νέας Οδού (Σκάρφεια έως Μεταμόρφωση Αθηνών).
redirect arrow
1 82 83 84 85 86 88

Δελτία Τύπου

Κεντρική Οδός-Νέα Οδός: Χρυσή Διάκριση στα Environmental Awards

02.10.24

Μία ακόμα Χρυσή Διάκριση και δύο Χάλκινες, απέσπασαν στο πλαίσιο των Environmental Awards 2024,  η Κεντρική Οδός και η Νέα Οδός, οι πιο "πράσινοι" αυτοκινητόδρομοι της χώρας! Ειδικότερα, οι εταιρείες απέσπασαν το Gold Βραβείο, στην κατηγορία «Μείωση σπατάλης τροφίμων – Διαχείριση Αποβλήτων» και Bronze βραβείο στην κατηγορία «Κυκλική Οικονομία», για το σύνολο των ενεργειών τους σχετικά με την ανακύκλωση οργανικών αποβλήτων (κοσμποστοποίηση). Επιπλέον παρέλαβαν ένα Bronze βραβείο στην κατηγορία «Μείωση των Παραγόμενων Αποβλήτων», για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανακύκλωσης“Boosting Recycling Initiative”. Η καινοτόμος πρωτοβουλία ανακύκλωσης οργανικών αποβλήτων (κοσμποστοποίηση),  πραγματοποιείται ήδη και στις δύο πλευρές στους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α) Αταλάντης και σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλους ΣΕΑ των αυτοκινητοδρόμων ευθύνης μας. Οι μηχανικοί κομποστοποιητές, έχουν δυνατότητα διαχείρισης έως και 100 κιλά οργανικών αποβλήτων που συγκεντρώνονται από τον Σ.Ε.Α. (π.χ. απόβλητα καφέ, υπολείμματα τροφών, απόβλητα πρασίνου του Σ.Ε.Α.), τα οποία αφού υποβληθούν στη διαδικασία της κομποστοποίησης, μετατρέπονται σε λίπασμα το οποίο αξιοποιείται ως εδαφοβελτιωτικό εδάφους κατά τις εργασίες συντήρησης πρασίνου εντός του αυτοκινητόδρομου. Ταυτόχρονα, στις κουζίνες των κεντρικών γραφείων της Νέας Οδού και Κεντρικής Οδού, έχουμε εγκαταστήσει ειδικούς ξηραντήρες που καθιστούν δυνατή την καθημερινή ανακύκλωση των υπολειμμάτων τροφών από τους εργαζόμενους. Το 2023 συγκεντρώσαμε 1,5 τόνο κομπόστ, το οποίο και χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες φύτευσης και συντήρησης πρασίνου στους περιβάλλοντες χώρους των κτιρίων μας! Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κος Ροδιανός Αντωνακόπουλος δήλωσε κατά την παραλαβή του χρυσού βραβείου: «Στη Νέα Οδό και την Κεντρική Οδό, οι 4 άξονες που αναπτύσσουμε, εμπλουτίζουμε και έχουμε ως πυξίδες για την καθημερινή μας λειτουργία είναι η οδική ασφάλεια, η προστασία και ανάδειξη του περιβάλλοντος, η ποιότητα & καινοτομία στις υπηρεσίες και η φροντίδα των ανθρώπων μας. Μας αρέσει να καινοτομούμε και να εφαρμόζουμε πρακτικές πέρα απ’  τα συνηθισμένα, αλλά και να συμμετέχουμε ενεργά σε όλα όσα πρεσβεύουμε. Για αυτό και σχεδιάσαμε το πρόγραμμα ανακύκλωσης οργανικών απορριμμάτων στις εγκαταστάσεις μας, τη γνωστή σε όλους κομποστοποίηση. Αυτό το πρόγραμμα έγινε επιτυχία λόγω της μεγάλης συμμέτοχης των ανθρώπων μας που το αγκάλιασαν από την πρώτη ημέρα! Τα αποτελέσματα του φάνηκαν άμεσα και σήμερα βραβευόμαστε για αυτά! Είμαστε οι πιο πράσινοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας! » Τέλος μέσω του ολοκληρωμένου προγράμματος ανακύκλωσης“Boosting Recycling Initiative”, το οποίο και εφαρμόζεται σε όλο το έργο παραχώρησης και αφορά στο συνόλου των υλικών που προκύπτουν από τη συντήρηση και τη λειτουργία των αυτοκινητοδρόμων μας, στη Νέα Οδό (Ιόνια Οδό και ΑΘΕ) το 2023, συγκριτικά με το 2022, καταγράψαμε αύξηση άνω του 40% στην ανακύκλωση αποβλήτων, όπως πλαστικό, γυαλί, αλουμίνιο, χαρτί, χαρτόνι σε μπλε, αλλά και σε κίτρινους κάδους. Ταυτόχρονα, στην Κεντρική Οδό (ΑΘΕ και Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας-Ε65), διπλασιάσαμε αυτή την ποσότητα και ανακυκλώσαμε 7 τόνους επιπλέον υλικού. Η Κεντρική Οδός και η Νέα Οδός αποδεικνύουν στην πράξη τη δέσμευση τους στο σχεδιασμό και την υλοποίηση καινοτόμων πρωτοβουλιών που προστατεύουν και αναδεικνύουν το περιβάλλον. Τα αποτελέσματα αυτών των ενεργειών και οι βραβεύσεις που φέρουν, αποτελούν  για εμάς κινητήριο δύναμη.
redirect arrow

Κεντρική Οδός-Νέα Οδός : Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024

16.07.24

Η Κεντρική Οδός και η Νέα Οδός η απέσπασαν δύο ακόμα σημαντικά βραβεία στα φετινά Hellenic Responsible Awards, έναν θεσμό που για ένατη συνεχή χρονιά, επιβράβευσε τις εταιρείες που προωθούν τις αξίες της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας, επενδύοντας στη Βιώσιμη Περιβαλλοντική και Κοινωνική Ανάπτυξη. Για τη νέα, πρωτοποριακή και καινοτόμο συνεργασία με την εταιρεία Mobito, λάβαμε GOLD βραβείο στην κατηγορία «B2B Συνεργασία». Στην καρδιά της φιλοσοφίας και της λειτουργίας μας βρίσκεται η προαγωγή της οδικής ασφάλειας. Η στρατηγική μας συνεργασία με την Mobito - εταιρεία η οποία χρησιμοποιεί «έξυπνα» οχήματα του ομίλου Volkswagen και της NIRA Dynamics για τη συλλογή δεδομένων από τους αυτοκινητοδρόμους μας-  μας επιτρέπει να ενημερωνόμαστε σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση του οδοστρώματος αλλά και για πιθανές ζημιές που έχουν προκύψει σε αυτό. Αυτή η καινοτομία μας καθιστά τους πρώτους αυτοκινητόδρομους στη χώρα που αναβαθμίζουμε τον έλεγχο της ομαλότητας των δρόμων μας, προσφέροντας ασφαλέστερες μετακινήσεις. Στόχος μας είναι να είμαστε και στην πράξη ο καλύτερος συνοδηγός όσων διασχίζουν τους αυτοκινητοδρόμους μας! Επιπλέον, αποσπάσαμε BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Διαχείριση Ενέργειας», για  το σύνολο των ενεργειών  που υλοποιούμε και που στόχο έχουν την προστασία και την ανάδειξη του περιβάλλοντος, καθώς και τη σωστή διαχείριση της ενέργειας.  Συγκεκριμένα, διακριθήκαμε: για τον 1ο και μεγαλύτερο υβριδικό σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων μέσω φωτοβολταϊκών που κατασκευάσαμε στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστικών  Μαλακάσας (Σείριος). για την εγκατάσταση ηλεκτροφορτιστών σε όλους τους ΣΕΑ. Ειδικότερα, όλοι μας οι ΣΕΑ σε ΑΘΕ και Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας-Ε65 και σαφώς στην Ιόνια Οδό, διαθέτουν δυνατότητα ηλεκτροφόρτισης! Στον ΣΕΑ Αταλάντης έχουμε και επιπλέον, 8 ταχυφορτιστές V3 Tesla Superchargers (4 ανά ρεύμα κυκλοφορίας). για τη δημιουργία του πρώτου πιλοτικού φωτοβολταϊκού πάρκου σε ανεκμετάλλευτα πρανή τμήματα του αυτοκινητοδρόμου στον Ανισόπεδο Κόμβο Μεσολογγίου. Σκοπός μας, να καλύψουμε μέρος των ενεργειακών αναγκών του έργου με καθαρή πράσινη ενέργεια από τον ήλιο. για την αντικατάσταση των φωτιστικών οδοφωτισμού με νέας τεχνολογίας LED. Στην Κεντρική Οδό και τη Νέα Οδό, από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας, αναζητούμε διαρκώς νέους τρόπους να αποτελούμε τον καλύτερο δυνατό συνοδηγό και να παρέχουμε τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα οδικής ασφάλειας και εξυπηρέτησης μέσα από καινοτόμες πρακτικές και τεχνολογίες. Ταυτόχρονα, η προστασία και ανάδειξη του περιβάλλοντος και η σωστή διαχείριση της ενέργειας, αποτέλεσε και αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα, γεγονός που αποδεικνύεται από τη στρατηγική μας γύρω από τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.   Τα βραβεία διοργανώνονται από την Boussias, σε παραγωγή και επικοινωνία της Paturn Communication & Consulting ενώ τίθενται υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας, του ΣΕΒ και του ΣΕΤΕ.
redirect arrow

Κεντρική Οδός-Νέα Οδός: Τιμούν την Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τους Εργαζόμενους Πεδίου των αυτοκινητοδρόμων

20.06.24

Με σύνθημα «Δουλεύουμε για να’στε Ασφαλείς. Φροντίστε για να είμαστε και Εμείς» η Κεντρική Οδός και η Νέα Οδός τιμά τους εργαζομένους πεδίου των αυτοκινητοδρόμων ευθύνης της. Οι εργαζόμενοι πεδίου είναι κυρίως πληρώματα οχημάτων περιπόλων οδικής ασφάλειας, εργαζόμενοι στα διόδια και ομάδες εργασίας αρμόδιες για τη συντήρηση και λειτουργία των υποδομών όπως για παράδειγμα τεχνικοί ή ηλεκτρολόγοι. Αντιμετωπίζουν συμβάντα και ατυχήματα, φροντίζουν για την καθαριότητα του δρόμου, ελέγχουν, επισκευάζουν και βελτιώνουν τις υποδομές μας.  Στην Κεντρική Οδό και τη Νέα Οδό με στόχο την παροχή ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης για την αντιμετώπιση συμβάντων εκτάκτου ανάγκης, αλλά και την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο, προσφέρουμε ένα σύνολο υπηρεσιών: Τον τετραψήφιο αριθμό έκτακτης ανάγκης 1075, τον οποίο ο οδηγός μπορεί να καλέσει από το κινητό του είτε από τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης που βρίσκονται κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων ή των σηράγγων. 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας, τα οποία κινούνται διαρκώς σε όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου και επεμβαίνουν όπου υπάρχει ανάγκη. Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας πλήρως εξοπλισμένα με ειδικά συστήματα για την ασφαλέστερη ρύθμιση της κυκλοφορίας και την ολοκληρωμένη και έγκαιρη αντιμετώπιση όλων των συμβάντων, καθώς και ειδικά Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας Σηράγγων. SOS τηλέφωνα καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητοδρόμου, μέσω των οποίων ο οδηγός μπορεί χωρίς καμία επιβάρυνση, να επικοινωνεί με τα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας. Δωρεάν οδική βοήθεια σε ακινητοποιημένα οχήματα για τη μεταφορά τους σε ασφαλές σημείο και την αποφυγή καταστάσεων παρακώλυσης της κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης στη Νέα Οδό καταγράψαμε: 227.306 ώρες οδικής συντήρησης 23.298 περιστατικά που εντόπισαν και διαχειρίστηκαν τα περίπολα 4.014.358χλμ τα οποία διένυσαν τα περίπολα 4.576 ρυμουλκήσεις οχημάτων ενώ στην Κεντρική Οδό: 110.125 ώρες οδικής συντήρησης 23.126 εισερχόμενες κλήσεις στο τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης 1.956.332χλμ τα οποία διένυσαν τα περίπολα 9,3 λεπτά ήταν ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης της ΚΟ σε συμβάν Στην Κεντρική Οδό και τη Νέα Οδό, επιδιώκουμε από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μας, να προσφέρουμε τόσο στους εργαζομένους μας όσο και στους οδηγούς που διασχίζουν τους αυτοκινητοδρόμους ευθύνης μας, τις πλέον ποιοτικές υπηρεσίες με γνώμονα πάντα την ασφάλειά τους. Για τον λόγο αυτό, καλούμε τους οδηγούς όπου και όταν βλέπουν φάρους περιπολικών, φωτεινά βέλη που αναβοσβήνουν, κώνους στο οδόστρωμα, κίτρινα ή πορτοκαλί γιλέκα, να κόβουν αμέσως ταχύτητα, να αυξάνουν την προσοχή και τη συγκέντρωσή τους και να ακολουθούν κατά γράμμα τη σήμανση και τις οδηγίες. Και, πάντοτε, όταν οδηγούμε, αποφεύγουμε οδηγικές συμπεριφορές που μπορούν να προκαλέσουν ατύχημα, σε εμάς τους ίδιους ή σε άλλους, βάζοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. #Δουλεύουμε για να’στε Ασφαλείς. #Φροντίστε για να είμαστε και Εμείς.
redirect arrow

Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας – Ε65

04.06.24

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65, που κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ,  έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,397 δις ευρώ περίπου. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα. Με την παράδοση των νέων τμημάτων του  Ε65 τον Απρίλιο του 2024 , σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο  Α.Θ.Ε. (206,5 χλμ.) έως και Α/Κ Καλαμπάκας. Σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα,  το Καρπενήσι, τα Τρίκαλα είναι πλέον προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, ενώ μια νέα αναπτυξιακή δυναμική θα δοθεί στον κορμό της χώρας. Σε αυτά τα 136 χλμ. στη διάθεση κάθε οδηγού βρίσκονται όπως πάντα οι υπηρεσίες οδικής ασφάλειας της Κεντρικής Οδού όπως: 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας 4ψήφιος αριθμός Έκτακτης Ανάγκης 24ωρης λειτουργιάς, 1075 Δωρεάν Οδική Βοήθεια σε περιπτώσεις ακινητοποίησης Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στον αριθμό 801 700 7000 Υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο Βόρειο Τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών.  Για την κατασκευή τους λειτουργούν 2 κεντρικές και 2 υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.  Βόρειο τμήμα: Το βόρειο τμήμα του Ε65 έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ. και προϋπολογισμό 442,1 εκατ. Ευρώ. Η γενική κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος, βρίσκεται στο 50,895% (στοιχεία Απριλίου 2024). Στο τμήμα αυτό έχουν κατασκευαστεί ήδη αντιπλημμυρικά έργα, δίκτυο ομβρίων, χωματουργικά και μικρά τεχνικά. Η νέα χάραξη ευνοεί τις συνθήκες ασφάλειας και λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου. Παράλληλα, μειώνει σημαντικά το κόστος κατασκευής, βελτιώνοντας έτσι και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ. 2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ) 2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ) 23 Γέφυρες 14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC) 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας) 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών  (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο - Καρπερό) 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού) 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων     Πρόοδος Κατασκευής Βορείου Τμήματος Συνολική πρόοδος κατασκευής 50,895%. Σήραγγες: 86,84% Γέφυρες: 77,69% Ασφαλτικά: 33,00% Χωματουργικά: 46,39% Με την ολοκλήρωσή του, ο αυτοκινητόδρομος Ε65, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και ειδικά των περιοχών της Θεσσαλίας καθώς και της Δυτικής Μακεδονίας, ενόψει μάλιστα και του εγχειρήματος της απολιγνιτοποίησης και της μετάβασης της περιοχής αυτής σε μια βιώσιμη ανάπτυξη. Με αυτά τα 182,1 χλμ. σύγχρονου ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας -που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη- με το λιμάνι του Βόλου, ενώ θα μειωθεί κατά περίπου 2 ώρες το συνολικό ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα δυτικά Βαλκάνια. Η επιρροή στις μεταφορές θα είναι εξαιρετικά σημαντική. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι συνολικά το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία Οδό, μέσω του Ε65 θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά, από 3 ώρες και 15 λεπτά σήμερα. Η διάρκεια των αποστάσεων μετά την ολοκλήρωση του Ε65Λαμία – Εγνατία Οδός01:45’ (από 03:15’ σήμερα)Αθήνα – Γρεβενά04:00’Αθήνα – Μέτσοβο04:00’Αθήνα – Καστοριά04:35’Αθήνα – Κοζάνη04:30’Αθήνα – Καρπενήσι03:00’Αθήνα – Τρίκαλα<03:00‘Αθήνα – Καρδίτσα02:35’
redirect arrow

Κεντρική Οδός:  Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65 από ΑΘΕ έως και Καλαμπάκα

23.04.24

Η Οδός Κεντρικής Ελλάδας (Κεντρική Οδός), ανακοινώνει πως σήμερα παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστου Σταϊκούρα και του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Νίκου Ταχιάου, παραδόθηκαν σε κυκλοφορία νέα τμήματα του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας – Ε65, που κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ.   Με την παράδοση των νέων τμημάτων του Ε65, σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου κι ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στο 206,5 χλμ. (αρχή Ε65) έως και Α/Κ Καλαμπάκας,μέσω του οποίου το ταξίδι Αθήνα – Καρδίτσα διαρκεί πλέον 2 ώρες και 35 λεπτά, ενώ το Αθήνα – Τρίκαλα, λιγότερο από 3 ώρες. Επιπλέον, σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα και η Λίμνη Πλαστήρα είναι πλέον προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Με την ολοκλήρωσή του ο αυτοκινητόδρομος Ε65, θα αναμορφώσει τις οδικές μεταφορές προς τη Δυτική Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία, δίνοντας ώθηση στο εμπόριο, τον τουρισμό και την αγροτική παραγωγή. Με τον Ε65, θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας - που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη- με το λιμάνι του Βόλου,  θα διευκολυνθούν οι διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές από την Ελλάδα προς τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη και θα προσφέρεται μια εναλλακτική διαδρομή, η οποία είναι συντομότερη της υφιστάμενης. Παράλληλα, θα  μειωθεί κατά περίπου 2 ώρες το συνολικό ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα δυτικά Βαλκάνια, ενώ με τον Ε65 το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία Οδό, θα διαρκεί μόλις 1 ώρα και 45 λεπτά, η απόσταση Αθήνα-Γρεβενά και Αθήνα-Μέτσοβο θα μειωθεί σε μόλις 4 ώρες και η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα πραγματοποιείται εντός 4,5 ωρών. Υπενθυμίζεται, ότι ο αυτοκινητόδρομος Ε65, έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1,397 δισ. ευρώ. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα. Υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου που θα ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό, δυτικά των Γρεβενών. Για την κατασκευή τους λειτουργούν 2 κεντρικές και 2 υποστηρικτικές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.  Στα 136 χλμ. που βρίσκονται πλέον στην κυκλοφορία θα παρέχονται, όπως πάντα, οι υπηρεσίες οδικής ασφάλειας της Κεντρικής Οδού όπως: 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας 4ψήφιος αριθμός Έκτακτης Ανάγκης 24ωρης λειτουργιάς, 1075 Δωρεάν Οδική Βοήθεια σε περιπτώσεις ακινητοποίησης Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στον αριθμό 801 700 7000 Στα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτών των 136 χλμ. που κατασκεύασε η ΤΕΡΝΑ περιλαμβάνονται: 11 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Γοργοποτάμου, Καρπενησίου, Ξυνιάδας, Ανάβρας, Σοφάδων, Καρδίτσας, Προαστίου, Τρικάλων, Βασιλικής και Καλαμπάκας)  & 4 Ημικόμβοι (Α.Θ.Ε. Ανθήλης, Σμοκόβου και Λογγού)  3 δίδυμες σήραγγες, με μεγαλύτερη την Σήραγγα Τ2 μήκους 3 χλμ. (οροσειρά Όθρυος, Μοσχοκαριά) 31 Γέφυρες, με σημαντικότερη τη Γέφυρα του Πηνειού μήκους 595 μ. 27 Άνω Διαβάσεις & 41 Κάτω Διαβάσεις 5 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Χ.Σ.Α.) 3 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Κ.Ε.Σ.) & 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Εξυπηρέτησης Σηράγγων 3 κτήρια Τροχαίας και 1 κτήριο Πυροσβεστικής 3 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ – Λιανοκλαδίου, Σοφάδων και Ράξας). Σημειώνεται πως σε λειτουργία βρίσκεται επί του παρόντος μόνο ο ΣΕΑ Σοφάδων. 1 Σημείο Εξυπηρέτησης Πελάτων  (Μετωπικός Σταθμός Διοδίων Τρικάλων 3 Μετωπικοί Σταθμοί Διοδίων (Λιανοκλαδίου, Σοφάδων και Τρικάλων) & 4 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (Ανάβρας, Προαστίου, Τρικάλων και Καλαμπάκας). Από μεσάνυχτα Τρίτης 23 Απριλίου προς Τετάρτη 24 Απριλίου θα ξεκινήσει η λειτουργία του νέου μετωπικού σταθμού Λιανοκλαδίου και των πλευρικών Τρικάλων και Καλαμπάκας. Οι τιμές των διοδίων τελών των νέων σταθμών καθώς και του μετωπικού Τρίκαλων είναι: Κατηγορία 1: Δίκυκλα, τρίκυκλα , Κατηγορία 2: Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος έως 2,20 μ.,  Κατηγορία 3: Οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20 μ., Κατηγορία 4: Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20 μ. Κατά την τελετή παράδοσης ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριακός Μητσοτάκης  τόνισε ότι:   «Σήμερα είναι πράγματι μία σπουδαία μέρα για τη Στερεά Ελλάδα, για τη Θεσσαλία, για τη Δυτική Μακεδονία, για την Ήπειρο, καθώς παραδίδουμε πια στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο τμήμα ενός πολύ σημαντικού δρόμου. Και γνωρίζω πολύ καλά, ειδικά για τη Δυτική Θεσσαλία, για τα Τρίκαλα, για την Καρδίτσα, για την Καλαμπάκα, πόσο σημαντικός είναι αυτός ο δρόμος και πως ουσιαστικά αποτελούσε ένα όνειρο πολλών δεκαετιών επιτέλους να ολοκληρωθεί. Δυόμισι ώρες για να πάει κανείς από την Αθήνα στην Καρδίτσα, τρεις ώρες για να πάει στα Τρίκαλα. Προσβασιμότητα για ένα τόσο όμορφο αλλά και τόσο δοκιμασμένο κομμάτι της πατρίδας μας, τη Δυτική Θεσσαλία. Και βέβαια, οι προοπτικές για τη σύνδεση, όπως είπαμε, με την ολοκλήρωση του έργου, με τη Δυτική Μακεδονία, με την Ήπειρο. Ένας δρόμος πραγματικά τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας.» Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας  σημείωσε ότι με τον αυτοκινητόδρομο Ε65 «διευκολύνεται η πρόσβαση στο εξωτερικό, καθώς ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος συνδέεται, μέσω της Εγνατίας Οδού και των καθέτων αξόνων αυτής, με το εξωτερικό», ενώ συμπλήρωσε ότι  «διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε στην ίδια κατεύθυνση, με ταχύτητα, υπευθυνότητα και μεθοδικότητα, ώστε, με αίσθημα ευθύνης, να συμβάλλουμε στην ολόπλευρη ισχυροποίηση της Πατρίδας μας». Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Νίκος Ταχιάος, ανέφερε ότι: «Ο Ε65 θα αποτελέσει “θρυαλλίδα ανάπτυξης” για τις περιοχές που δοκιμάστηκαν πρόσφατα από τις θεομηνίες. Στις φετινές γιορτές, οι ταξιδιώτες του Πάσχα με κατεύθυνση προς Φθιώτιδα και Δυτική Θεσσαλία (στα ορεινά της Καρδίτσας των Τρικάλων στη λίμνη Πλαστήρα) θα  έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν σε αυτά τα νέα τμήματα του αυτοκινητόδρομου με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια.»  Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, κ. Γιώργος Περιστέρης σημείωσε: «Ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος Ε65 ήταν σχεδιασμένος εξαρχής να συμπληρώνει ένα δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, το οποίο προσέφερε εναλλακτικές διαδρομές. Είναι η πιο οικονομική, γρήγορη και αποτελεσματική οδική αρτηρία, ώστε να έρθει κάποιος από τη δυτική-βορειοδυτική, κεντρική Μακεδονία ή από την κεντρική Ελλάδα προς την Αθήνα κι αντίστροφα. Σήμερα παραδίδεται στην κυκλοφορία το νότιο τμήμα ολόκληρο και σημαντικό μέρος του βόρειου τμήματος. Εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε, όπως κάνουμε πάντα, για να επιταχύνουμε και την παράδοση του βόρειου τμήματος. Ελπίζουμε του χρόνου να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέρμα του, που είναι το σημείο που συναντάει το βορειοδυτικό κομμάτι της Εγνατίας.» Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε: Βίντεο παρουσίασης του έργου
redirect arrow

Κεντρική Οδός-Νέα Οδός: Χρυσό βραβείο για το «Έξυπνο» Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας

10.04.24

Για δύο «έξυπνες» και καινοτόμες εφαρμογές βραβεύτηκαν με χρυσό και ασημένιο βραβείο η Κεντρική Οδός και Νέα Οδός στα φετινά Mobile & IoT (Internet of Things) Awards 2024. Στη «γιορτή καινοτομίας» και νέων τεχνολογιών,  που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής από την Boussias Events, η Κεντρική Οδός και Νέα Οδός απέσπασαν χρυσό βραβείο στην κατηγορία «ΙοΤ for Transport & Travel» για το «Έξυπνο» Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας και ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Transportation», για τις «Έξυπνες» Κάμερες Ανίχνευσης συμβάντων μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης.   Σύστημα Διαχείρισης ΕνέργειαςΜε το Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας (Energy Management System), εστιάζουμε στη σωστή διαχείριση της κατανάλωσης ενέργειας. Το καινοτόμο αυτό σύστημα διαχείρισης ενέργειας, ελέγχει, προβλέπει και ειδοποιεί για πιθανά προβλήματα μέσα από λειτουργίες που δίνουν γρήγορα και άμεσα σωστή πληροφόρηση, αποφεύγοντας δυσλειτουργίες που μπορεί να προκύψουν.Κάμερες ανίχνευσης συμβάντων μέσω Τεχνητής ΝοημοσύνηςΤο δίκτυο καμερών ανίχνευσης συμβάντων μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης, τοποθετημένες σε ανοιχτή οδοποιία, που πρώτοι εγκαταστήσαμε σε ελληνικό αυτοκινητόδρομο, περιλαμβάνει 102 ήδη εγκατεστημένες και πλήρως λειτουργικές δικτυακές κάμερες και ανιχνεύει επισφαλείς κινήσεις οχημάτων/οδηγών/ζώων και «συναγερμούς», προκειμένου να διασφαλιστεί η όσο το δυνατόν αμεσότερη επέμβασή μας προκειμένου να αποτραπεί πιθανό ατύχημα. Στην Κεντρική Οδό και στη Νέα Οδό, αδιαπραγμάτευτος και αμετάκλητος στόχος μας παραμένει η  διασφάλιση των υψηλότερων δυνατών επιπέδων ασφάλειας σε συνδυασμό με τις πλέον ποιοτικές και καινοτόμες υπηρεσίες. Με «όχημα» την καινοτομία, η εταιρεία  συνεχίζει να επενδύει στην οδική ασφάλεια και στην ανάδειξη και προστασία του περιβάλλοντος, μέσα από πρωτοποριακές πρωτοβουλίες.
redirect arrow
1 2 3 4 5 43