kentrikiodos-logo
>>Γραφείο Τύπου

Γραφείο Τύπου

Εδώ, μπορείς να ενημερωθείς για όλα τα τελευταία νέα της Κεντρικής Οδού, παρακολουθώντας τις πρόσφατες ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου σχετικά με την εταιρία και τις δραστηριότητές της.

Για οποιαδήποτε τυχόν απορία ή επιπλέον πληροφορία μπορείς να επικοινωνείς με το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Marketing της εταιρίας είτε τηλεφωνικά καλώντας τον αριθμό 2103447300 είτε μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση pressoffice@kentrikiodos.gr.

 

Νέα & Ανακοινώσεις

Σε αμφίπλευρη κυκλοφορία από το πρωί το τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65από Ξυνιάδα έως Τρίκαλα

22.12.17

Η Οδός Κεντρικής Ελλάδας (Κεντρική Οδός), ανακοινώνει πως σήμερα το πρωί στις 11:00  παραδόθηκε επιτυχώς σε αμφίπλευρη κυκλοφορία το τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας - Ε65 από την Ξυνιάδα (31,8 χλμ.) έως και τα Τρίκαλα (111,4 χλμ.). Υπενθυμίζουμε πως οι οδηγοί που έρχονται από Νότο, θα συναντούν στο 24ο χλμ. του υφιστάμενου άξονα Λαμίας – Καρδίτσας, νέο κυκλικό κόμβο (round about) που θα τους οδηγεί εντός του αυτοκινητοδρόμου, ενώ η είσοδος από Βορρά θα πραγματοποιείται από αντίστοιχο κυκλικό κόμβο που συνδέεται με τον υφιστάμενο άξονα Λαρίσης - Τρικάλων στο 56ο χλμ. Παράλληλα, να επισημάνουμε, πως από σήμερα, στη διάθεσή κάθε οδηγού θα βρίσκεται και μια σειρά υπηρεσιών οδικής ασφάλειας και εξυπηρέτησης όπως: Α) 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας Β) 4ψήφιος αριθμός Έκτακτης Ανάγκης 24ωρης λειτουργιάς, 1075 Γ) Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στον αριθμό 801 700 7000 Δ) Δωρεάν Οδική Βοήθεια σε περιπτώσεις ακινητοποίησης Τέλος να επισημάνουμε πως εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ το έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού της ΕΜΥ έως και αύριο Σάββατο 23 Δεκεμβρίου, με κύρια χαρακτηριστικά τις τοπικές χιονοπτώσεις, τη σημαντική πτώση της θερμοκρασίας και τους ενισχυμένους ανέμους. Η Κεντρική Οδός, έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διαχείριση των φαινομένων, με στόχο την παροχή των υψηλότερων δυνατών επιπέδων οδικής ασφάλειας. Όμως, στην εξίσωση της οδικής ασφάλειας ο ρόλος του οδηγού είναι πρωταγωνιστικός. Υπενθυμίζουμε ότι σε κάθε όχημα πρέπει να είναι διαθέσιμες προς χρήση, οι κατάλληλες αντιολισθητικές αλυσίδες, ενώ όταν οδηγούμε σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες φροντίζουμε να είμαστε ψύχραιμοι και σε επιφυλακή. Αναλυτικές συμβουλές οδικής ασφάλειας, μπορείτε να δείτε και στο site μας, ενώ στη διάθεσή σας βρίσκεται για κάθε απορία ή ερώτημά σας, η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στο 801 700 7000 (καθημερινά και Σάββατο από τις 8:00 έως τις 16:00 και Κυριακή 10:00 με 18:00) και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης όταν βρίσκεστε στον αυτοκινητόδρομο, 24 ώρες το 24ωρο, το 1075. Η Κεντρική Οδός εύχεται σε όλους τους οδηγούς, χαρούμενες γιορτές, με καλά και ασφαλή ταξίδια.
redirect arrow

Έκτακτα καιρικά φαινόμενα

21.12.17

Η Κεντρική Οδός, ενημερώνει τους οδηγούς ότι σύμφωνα με έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού της ΕΜΥ με ισχύ από σήμερα μέχρι και το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου, αναμένεται σημαντική μεταβολή του καιρού με κύρια χαρακτηριστικά τις τοπικές χιονοπτώσεις, τη σημαντική πτώση της θερμοκρασίας και τους ενισχυμένους ανέμους. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε και το site της ΕΜΥ. Η Κεντρική Οδός, έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διαχείριση των φαινομένων, με στόχο την παροχή των υψηλότερων δυνατών επιπέδων οδικής ασφάλειας. Όμως, στην εξίσωση της οδικής ασφάλειας ο ρόλος του οδηγού είναι πρωταγωνιστικός. Υπενθυμίζουμε ότι σε κάθε όχημα πρέπει να είναι διαθέσιμες προς χρήση, οι κατάλληλες αντιολισθητικές αλυσίδες, ενώ όταν οδηγούμε σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες φροντίζουμε να είμαστε ψύχραιμοι και σε επιφυλακή. Αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε τις αντιολισθητικές αλυσίδες θυμόμαστε ότι: Οι αλυσίδες τοποθετούνται στους κινητήριους τροχούς. Η ταχύτητά μας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 30 χλμ. / ώρα. Οι αλυσίδες είναι σωστά τοποθετημένες όταν δείχνουν και είναι τεντωμένες. Όταν οδηγούμε σε χιονισμένο οδόστρωμα: Ανάβουμε τα φώτα ομίχλης του αυτοκινήτου μας. Μειώνουμε ταχύτητα και αυξάνουμε σημαντικά την απόσταση ασφαλείας που διατηρούμε συνήθως από τα προπορευόμενα οχήματα. Δεν ξεχνάμε ότι η οδήγηση σε χιόνι σημαίνει μειωμένη πρόσφυση. Δεν φρενάρουμε απότομα, δεν επιταχύνουμε απότομα και δεν στρίβουμε απότομα. Αν χρειαστεί να μειώσουμε σχέση (ταχύτητα), δοκιμάζουμε να κατεβάσουμε σταδιακά τις σχέσεις (ταχύτητες) του αυτοκινήτου μας (από 4η σε 3η σε 2η). Δεν επιχειρούμε κάποια προσπέραση σε παγωμένο ή χιονισμένο οδόστρωμα, παρά μόνο αν το μπροστινό αυτοκίνητο είναι πλήρως ακινητοποιημένο. Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι η οδήγηση και η στάση στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) είναι επικίνδυνη για εσάς και το όχημά σας. Χρήση της ΛΕΑ πρέπει να γίνεται μόνο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Μη ξεχνάτε! Οδηγώντας παράνομα στη ΛΕΑ εμποδίζετε τη διέλευση των οχημάτων επείγουσας ανάγκης! Αναλυτικές συμβουλές οδικής ασφάλειας, μπορείτε να δείτε και στο site μας, ενώ στη διάθεσή σας βρίσκεται για κάθε απορία ή ερώτημά σας, η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στο 801 700 7000 (καθημερινά και Σάββατο από τις 8:00 έως τις 16:00 και Κυριακή 10:00 με 18:00) και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης όταν βρίσκεστε στον αυτοκινητόδρομο, 24 ώρες το 24ωρο, το 1075.
redirect arrow

Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος – Ε65. Σε κυκλοφορία 80 χλμ. από Ξυνιάδα έως Τρίκαλα

21.12.17

Η Οδός Κεντρικής Ελλάδας (Κεντρική Οδός), ανακοινώνει πως την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου, παραδίδεται σε κυκλοφορία το τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας - Ε65 από την Ξυνιάδα (31,8 χλμ.) έως και τα Τρίκαλα (111,4 χλμ.). Αυτά τα περίπου 80 χλμ., σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, σε συνδυασμό με το νέο συνδετήριο κλάδο μήκους 10 χλμ., με τον υφιστάμενο άξονα Λαμίας – Καρδίτσας, έρχονται να δώσουν μια νέα μορφή στα ταξίδια από Αθήνα προς Τρίκαλα, Καρδίτσα, Καλαμπάκα και προς όλους τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Δυτικής και Κεντρικής Θεσσαλίας. Βασική βελτίωση για όλους τους οδηγούς, είναι ότι πλέον παρακάμπτονται οι γνωστές για την επικινδυνότητά τους στροφές στο Δομοκό, ενώ η διάρκεια του ταξιδιού προς Τρίκαλα και Καρδίτσα, μειώνεται περισσότερο από 30 λεπτά. Οι οδηγοί που έρχονται από Νότο, θα συναντούν στο 24ο χλμ. του υφιστάμενου άξονα Λαμίας – Καρδίτσας, νέο κυκλικό κόμβο (round about) που θα τους οδηγεί εντός του αυτοκινητοδρόμου, ενώ η είσοδος από Βορρά θα πραγματοποιείται από αντίστοιχο κυκλικό κόμβο που συνδέεται με τον υφιστάμενο άξονα Λαρίσης - Τρικάλων στο 56ο χλμ. Συνολικά, στα 80 αυτά χιλιόμετρα και ανάλογα με το σημείο έναρξης και τον τελικό προορισμό, στη διάθεσή των οδηγών υπάρχουν οι  παρακάτω Ανισόπεδοι Κόμβοι (Α/Κ) και Ημικόμβοι (ΗΚ): Α/Κ Ξυνιάδας Η/Κ Σμοκόβου Α/Κ Ανάβρας Α/Κ Σοφάδων Α/Κ Καρδίτσας Α/Κ Προαστίου ΗΚ Λόγγου Α/Κ Τρικάλων Το τμήμα Ξυνιάδα – Τρίκαλα διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου. Με  δυο λωρίδες κυκλοφορίας και Λ.Ε.Α. ανά κατεύθυνση,  στα σημαντικότερα τεχνικά στοιχεία του συναντάμε: Δυο δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκους περίπου 1 χλμ. 13 Γέφυρες με σημαντικότερη τη Γέφυρα του Πηνειού μήκους 595 μ. 17 Άνω & 22 Κάτω Διαβάσεις 8 χώρους προσωρινής στάθμευσης ( 4 ανά κατεύθυνση) 140 οχετούς Πρέπει να επισημάνουμε , ότι με την παράδοση σε κυκλοφορία, στη διάθεσή κάθε οδηγού θα βρίσκεται και μια σειρά υπηρεσιών οδικής ασφάλειας και εξυπηρέτησης όπως: Α) 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας Β) 4ψήφιος αριθμός Έκτακτης Ανάγκης 24ωρης λειτουργιάς, 1075 Γ) Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στον αριθμό 801 700 7000 Δ) Δωρεάν Οδική Βοήθεια σε περιπτώσεις ακινητοποίησης Η κατασκευή του τμήματος Ξυνιάδα – Τρίκαλα υπήρξε μεγάλη πρόκληση. Στην περιοχή διάνοιξης των δίδυμων σηράγγων, υπήρχε έντονο ορεινό ανάγλυφο και γειτνίαση με έργο της ΕΡΓΟΣΕ (ΣΓΥΤ). Στην περιοχή της αποξηραμένης λίμνης Ξυνιάδας (32,5 χλμ. έως 42 χλμ.) χρειάστηκε να ληφθούν ειδικά γεωτεχνικά μέτρα. Σε διάφορα σημεία απαιτήθηκε η διαχείριση κοίτης ποταμών, ενώ ένα μεγάλο ζήτημα υπήρξαν και οι απαλλοτριώσεις, αφού έως ότου ολοκληρωθούν και με στόχο τη συνέχεια της κατασκευής, απαιτήθηκε η ενοικίαση περισσοτέρων από 800 στρεμμάτων γης, από τον κατασκευαστή. Κλείνοντας, υπενθυμίζουμε ότι  ο αυτοκινητόδρομος Ε65, είναι ένα έργο με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της χώρας και της Περιφέρειας. Με την ολοκλήρωση του συνόλου του  Ε65, θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας -που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη- με το λιμάνι του Βόλου και η χώρα μας θα αποκτήσει σύνδεση με τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα. Το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία Οδό,  θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, ενώ σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα, τα Άγραφα, το Μέτσοβο, το Καρπενήσι θα είναι προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Η διαδρομή Τρίκαλα – Αθήνα θα αποκτήσει διάρκεια περίπου 3 ωρών, η διαδρομή Καρδίτσα – Αθήνα 2 ωρών και 30 λεπτών και η διαδρομή Αθήνα – Δομοκός 2 ωρών και 10 λεπτών. Όλες οι μεγάλες πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας θα γλιτώνουν περισσότερες από 2 ώρες στο ταξίδι τους για την πρωτεύουσα, ενώ το έργο θα συμβάλλει σημαντικά και στην ανάπτυξη της περιοχής της Λαμίας, αφού η σύνδεσή του Ε65 με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. θα πραγματοποιείται μετά τον  Α/Κ Θερμοπυλών. Το σύνολο του Ε65, περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της κατασκευής δυο επιπλέον τμημάτων, όπως ρητώς είχε οριστεί στη Σύμβασης Παραχώρησης του έργου (Ν. 3597/2007, όπως τροποποιήθηκε με Ν. 4219/2013): Α) Νότιο Τμήμα: 0 χλμ. έως 32ο  χλμ. – (Τ2 κατασκευαστική περίοδος) Το τμήμα από αυτό ξεκινά από την ένωση με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. μετά τον Α/Κ Θερμοπυλών και φθάνει έως την Ξυνιάδα. Σήμερα, η κατασκευαστική του πρόοδος, ειδικά έως το 14ο χλμ. ξεπερνά το 50%, ενώ περιλαμβάνει και σήραγγα συνολικού μήκους 3 χλμ. στην οποία η διάνοιξη έχει ολοκληρωθεί 500 μ. εκατέρωθεν. Β) Βόρειο Τμήμα: 111ο χλμ. έως τέλος Έργου (Τ2 κατασκευαστική περίοδος) Το τμήμα αυτό ξεκινά από τα Τρίκαλα και φθάνει έως το πέρας του Ε65, δηλαδή την ένωση με την Εγνατία Οδό στην ευρύτερη περιοχή δυτικά των Γρεβενών.  Από το 111ο χλμ. έως το 136ο χλμ. η πρόοδος κατασκευής του σήμερα α
redirect arrow

Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στην περιοχή της Φθιώτιδας

01.12.17

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε, με σκοπό την εκτέλεση εργασιών τοποθέτησης ηλεκτρονικών πινακίδων μεταβλητών μηνυμάτων (VMS). Ειδικότερα, τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου και από τις 08:00 έως τις 17:00, θα ισχύσει πλήρης αποκλεισμός του τμήματος από τον Ανατολικό Ημικόμβο (Η/Κ) Καμένων Βούρλων(177,6 χλμ.) έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Μώλου (190,5 χλμ.), στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία. Κατά το ανωτέρω διάστημα, τα οχήματα με κατεύθυνση προς Λαμία θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στον Η/Κ Καμένων Βούρλων και θα επανεισάγονται σε αυτόν  μέσω του Α/Κ Μώλου. Κατά τη διάρκεια ισχύος των ως άνω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα ισχύει αναστολή είσπραξης διοδίων τελών από τα μετωπικά διόδια της Αγίας Τριάδας, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση  προς Λαμία. Τέλος η κυκλοφορία των οχημάτων με κατεύθυνση προς Αθήνα δεν θα επηρεαστεί. Η Κεντρική Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν με στόχο την πλήρη ενημέρωση όλων των διερχομένων. Η Κεντρική Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να επιδείξουν προσοχή και να συμμορφώνονται με τη σχετική σήμανση.
redirect arrow

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: «Επίσημοι Υποστηρικτές της Ελληνικής Παραολυμπιακής Ομάδας»

13.11.17

Η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός, με αίσθημα εταιρικής υπευθυνότητας, ενώνουν τις δυνάμεις τους, προκειμένου να αποτελέσουν για τα επόμενα χρόνια «τον καλύτερο δυνατό συνταξιδιώτη», όχι μόνο για όλους τους Έλληνες οδηγούς, αλλά και για την Ελληνική Παραολυμπιακή Ομάδα, στο δρόμο της για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2020 στο Τόκιο της Ιαπωνίας. Ειδικότερα, οι δύο εταιρίες, προχωρούν σε χορηγική συνεργασία με  την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια λαμβάνουν τον τίτλο του  "Επίσημου Υποστηρικτή". Η κοινωνική υπευθυνότητα και η προαγωγή της αειφορίας, κατέχουν κεντρικό ρόλο στη στρατηγική και την καθημερινή λειτουργία της Νέας Οδού και της Κεντρικής Οδού. Κοινός στόχος των δύο εταιριών είναι να δρουν ως ενεργοί, κοινωνικά υπεύθυνοι εταιρικοί πολίτες που συμβάλλουν τα μέγιστα στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις τοπικές κοινωνίες των όμορων περιοχών από τις οποίες διέρχονται τα έργα τους και επιδιώκοντας με στοχευμένες δράσεις και υπευθυνότητα να συνεισφέρουν σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής, χωρίς αποκλεισμούς. Νέα Οδός και Κεντρική Οδός, εύχονται καλή προετοιμασία και καλή επιτυχία στους αθλητές και αθλήτριες της ομάδας μας. Σχετικά με τα συνεργαζόμενα μέρη Η Νέα Οδός είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει τη μελέτη, τον σχεδιασμό, την κατασκευή, την εκμετάλλευση, τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου Παραχώρησης «Ιόνια Οδός». Αυτό το έργο πνοής, περιλαμβάνει: τον ομώνυμο αυτοκινητόδρομο «Ιόνια Οδός», μήκους 196 χιλιομέτρων, από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα (ανισόπεδος κόμβος με Εγνατία Οδό). τμήμα του αυτοκινητόδρομου Α.Θ.Ε., μήκους περίπου 172,5 χιλιομέτρων, από τον ανισόπεδο κόμβο Μεταμόρφωσης Αττικής έως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας, μετά τα Καμένα Βούρλα και το συνδετήριο κλάδο του Α.Θ.Ε. Σχηματάρι - Χαλκίδα, μήκους 11 χιλιομέτρων. Πρωταρχική δέσμευση της Νέας Οδού είναι η ασφαλής και ταχύτατη μετακίνηση για όλους τους Έλληνες πολίτες, σε συνδυασμό με την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Η Κεντρική Οδός είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει τη μελέτη, το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη λειτουργία, την εκμετάλλευση και τη συντήρηση του έργου Παραχώρησης  «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος – Ε65».  Αυτό το έργο είναι στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της χώρας και αφορά στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδος (Ε65), από ημικόμβο με Π.Α.Θ.Ε. στο ύψος του Α.Κ. Θερμοπυλών έως τον ανισόπεδο κόμβο με Εγνατία οδό μετά την Οξύνεια, καθώς και στη διαχείριση και συντήρηση του τμήματος της Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες (συνολικό μήκος 57 χλμ.) Η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή (Ε.Π.Ε.), είναι ο υπεύθυνος φορέας για την ανάπτυξη και διάδοση του Παραολυμπιακού Κινήματος στην Ελλάδα καθώς και για την επιλογή, συγκρότηση και αποστολή των εθνικών ομάδων στους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Βασικός της στόχος, είναι η διεύρυνση του Παραολυμπιακού Κινήματος στην Ελλάδα και στο πλαίσιο αυτό δίνει κίνητρα ώστε να παρακινήσει και να ενθαρρύνει άτομα με αναπηρία – και ιδιαίτερα νέους ανθρώπους – να συμμετέχουν ενεργά στον αθλητισμό, μέσω της καθημερινής ενασχόλησής τους με αυτόν.
redirect arrow

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις σήραγγες Στυλίδας

07.11.17

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε και πιο συγκεκριμένα  στην περιοχή της Στυλίδας, για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών επιθεώρησης και συντήρησης του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού των σηράγγων. Ειδικότερα, την Τρίτη 7, την Τετάρτη 8 και την Πέμπτη  9 Νοεμβρίου και από τις 08:00 έως τις 17:00 κάθε ημέρας, θα ισχύσει αποκλεισμός του τμήματος Ανισόπεδος Κόμβος (Α/Κ)  Αγίας Μαρίνας – Α/Κ Στυλίδας – Καραβόμυλου, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη. Κατά το ανωτέρω διάστημα, οι οδηγοί θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου μέσω του Α/Κ Αγίας Μαρίνας και διαμέσου του δευτερεύοντος οδικού δικτύου και τη χρήση προσωρινών ενημερωτικών σημάνσεων, θα επανεισάγονται μέσω του Α/Κ Στυλίδας – Καραβόμυλου. Στη συνέχεια, την Τρίτη 14, την Τετάρτη 15  και την Πέμπτη  16 Νοεμβρίου και από τις 08:00 έως τις 17:00, θα ισχύσει εκ νέου αποκλεισμός του εν λόγω τμήματος, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα. Κατά το ανωτέρω διάστημα, οι οδηγοί θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στον Α/Κ Στυλίδας – Καραβόμυλου και διαμέσου του δευτερεύοντος οδικού δικτύου και τη χρήση προσωρινών ενημερωτικών σημάνσεων, θα επανεισάγονται μέσω του Α/Κ Αγίας Μαρίνας. Κατά τη διάρκεια ισχύος των ως άνω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα ισχύει αναστολή είσπραξης διοδίων τελών από το Μετωπικό Σταθμό Μαυρομαντήλας, στο αντίστοιχο ρεύμα  κυκλοφορίας όπου θα βρίσκονται οι εργασίες και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε εξέλιξη, ενώ ο πλευρικός σταθμός διοδίων Στυλίδας - Καραβόμυλου θα λειτουργεί κανονικά χρεώνοντας πλήρως αναλογικά τους χρήστες για τη χρήση του τμήματος από τον Α/Κ Στυλίδας – Καραβόμυλου έως το τέλος του έργο παραχώρησης στις Ράχες Φθιώτιδας. Η Κεντρική Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν με στόχο την πλήρη ενημέρωση όλων των διερχομένων. Η Κεντρική Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να επιδείξουν προσοχή και να συμμορφώνονται με τη σχετική σήμανση.
redirect arrow
1 81 82 83 84 85 88

Δελτία Τύπου

Κεντρική Οδός - Νέα Οδός: Motorway Company of the Year για 2η συνεχή χρονιά στα Mobility Awards 2024

18.12.24

Την κορυφαία διάκριση “Motorway Company of the year” και έξι ακόμα σημαντικές διακρίσεις, απέσπασαν η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός στα Mobility Awards 2024, ενός θεσμού της BOUSSIAS Events που αναδεικνύει και να επιβραβεύει τις καινοτόμες πρακτικές, τεχνολογίες και εφαρμογές επιχειρήσεων του ευρύτερου κλάδου της κινητικότητας & αυτοκίνησης. Ειδικότερα, η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός απέσπασαν τις ακόλουθες διακρίσεις: Κορυφαία διάκριση «Motorway Company of the year» για δεύτερη συνεχή χρονιά 2 Χρυσά βραβεία στις κατηγορίες Motorway Safety & Safety Solutions για τις έξυπνες κάμερες με τεχνολογία ΑΙ στους κόμβους των αυτοκινητοδρόμων ευθύνης τους. Αυτές οι κάμερες δίνουν τη δυνατότητα παραμετροποίησης έξυπνων περιοχών και είδους ανίχνευσης, έτσι ώστε να μπορούμε να ανιχνεύουμε αυτόματα συμβάντα όπως πεζούς ή ζώα που διασχίζουν τη ράμπα ή περιπτώσεις οχημάτων που έχουν σταματήσει ή κινούνται ανάποδα και να ενημερώνονται οι οδηγοί σε πραγματικό χρόνο. Το έργο αυτό έχει λάβει χρυσή διάκριση από τη Διεθνή Oδική Ομοσπονδία (IRF). Παρακολουθείστε εδώ το σχετικό video 2 Χρυσά βραβεία στις κατηγορίες Hybrid Technology Solutions &  EV Charging Infrastructure για τον υβριδικό σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στον Σ.Ε.Α. Μαλακάσας ( Σείριος). Ο πρώτος και μεγαλύτερος στην Ελλάδα υβριδικός σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων με φωτοβολταϊκά στα στέγαστρα των πάρκινγκ, που συνδυάζει την παραγωγή πράσινης ενέργειας και φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.  Χρυσό βραβείο στην κατηγορίαMotorways Environmental Management για το σύνολο των πράσινων δράσεων και των δύο εταιρειών που στόχο έχουν την προστασία και ανάδειξη του περιβάλλοντος αλλά και την  αρμονική ένταξη των αυτοκινητοδρόμων σε αυτό. Η ανακύκλωση οργανικών αποβλήτων, η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων μέσω φωτοβολταϊκών στον Σείριο, ο πράσινος στόλος οχημάτων είναι μόνο μερικές από τις πρωτοβουλίες που τους καθιστούν τους πιo «πράσινους» αυτοκινητοδρόμους της χώρας. Ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Motorways Customer Service, για τους σύγχρονους, ασφαλείς και προστατευόμενους χώρους στάθμευσης βαρέων οχημάτων (SSTPAs) που ήρθαν για να λύσουν ένα χρόνιο πρόβλημα των οδηγών φορτηγών, αυτό της ασφαλούς στάθμευσης και ξεκούρασης, χωρίς κίνδυνο για τους ίδιους και το εμπόρευμα τους. Οι παραπάνω βραβεύσεις αποτελούν μια έμπρακτη αναγνώριση της διαρκούς προσπάθειας που καταβάλλουν οι εταιρίες και οι άνθρωποί τους, προκειμένου να αποτελούν τους πρωτοπόρους του κλάδου τους, μέσω καινοτόμων πρωτοβουλιών.
redirect arrow

Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας – Ε65

09.12.24

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65, που κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ,  έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,4 δις ευρώ περίπου. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου δύο (2) λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα. Με την παράδοση των νέων τμημάτων του  Ε65 τον Απρίλιο του 2024 , σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο  Α.Θ.Ε. (206,5 χλμ.) έως και Α/Κ Καλαμπάκας. Σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα,  το Καρπενήσι, τα Τρίκαλα είναι πλέον προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, ενώ μια νέα αναπτυξιακή δυναμική θα δοθεί στον κορμό της χώρας. Υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο Βόρειο Τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών.  Για την κατασκευή τους λειτουργούν (δύο) 2 κεντρικές και (δύο) 2 υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.  Η γενική κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος, βρίσκεται στο 66,35% (στοιχεία  Οκτωβρίου 2024).     Πρόοδος Κατασκευής Βορείου Τμήματος  Συνολική πρόοδος κατασκευής 66,35%. Σήραγγες: 96,45% Γέφυρες: 93,62% Ασφαλτικά: 39,72% Χωματουργικά: 74,65% Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ. 2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ) 2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ) 23 Γέφυρες 14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC) 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας) 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών  (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο - Καρπερό) 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού) 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων Τέλος, εδώ θα βρείτε διαθέσιμο, το πιο πρόσφατο βίντεο προόδου των κατασκευαστικών εργασιών του Βορείου τμήματος.
redirect arrow

Νέα εποχή προνομίων για τους συνδρομητές FastPass με τη συνεργασία Κεντρικής Οδού -Νέας Οδού με τον Όμιλο Interamerican

07.11.24

Με στόχο πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των οδηγών η Κεντρική οδός, η Νέα Οδός και ο Όμιλος Interamerican ενισχύουν τη συνεργασία τους προσφέροντας σημαντικά οφέλη στους κατόχους πομποδεκτών Fast Pass. Συγκεκριμένα, κάθε κάτοχος Fast Pass που επιλέγει να ασφαλίσει το όχημά του στην Anytime, λαμβάνει επιστροφή 20 ευρώ στον πομποδέκτη του για τον πρώτο χρόνο και επιπλέον 20 ευρώ για τον δεύτερο χρόνο ασφάλισης. Έτσι, συνολικά επωφελείται με 40 ευρώ σε δύο χρόνια, για τις διελεύσεις του με Fast Pass στις ειδικές ηλεκτρονικές λωρίδες που διαθέτουν οι σταθμοί διοδίων σε όλη την Ελλάδα! Η προσφορά αυτή καθιστά την ασφάλιση αυτοκινήτου όχι μόνο υποχρεωτική, αλλά ταυτόχρονα γρήγορη, εύκολη και οικονομικά ελκυστική για τους πελάτες Fast Pass της Nέας Οδού και της Κεντρικής Οδού. Αυτή η νέα πρωτοβουλία  αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην στρατηγική συνεργασία της Interamerican με την Κεντρική Οδό και τη Νέα Οδό. Υπενθυμίζουμε ότι η δωρεάν οδική βοήθεια σε ακινητοποιημένα οχήματα και η μεταφορά τους σε ασφαλές σημείο με στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας παρέχεται από την Κεντρική Οδό και τη Νέα Οδό μέσω της Interamerican για το σύνολο των αυτοκινητοδρόμων ευθύνης τους. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι περισσότερες από 5.000 περιπτώσεις ρυμούλκησης κάθε χρόνο, ΙΧ όσο και βαρέων οχημάτων, εξυπηρετούνται με αυτή τη συνεργασία. Περισσότερες πληροφορίες για τη συνεργασία και τα χαρακτηριστικά της μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Anytime και στις αντίστοιχες σελίδες της Νέας Οδού και της Κεντρικής Οδού.
redirect arrow

Ισχύουσες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Κεντρική Οδό (Α.Θ.Ε & Ε65)

01.11.24

Η Κεντρική Οδός, εν όψει Σαββατοκύριακου, ενημερώνει τους οδηγούς σχετικά με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που ισχύουν στους αυτοκινητοδρόμους «ΑΘΕ» και «Ε65». ΑΘΕ-ΡΕΥΜΑ ΠΡΟΣ ΛΑΜΙΑ Για την εκτέλεση εργασιών αντικατάστασης γέφυρας στην περιοχή των Θερμοπυλών, από τον Ημικόμβο (Η/Κ) Θερμοπυλών στο 197ο χλμ. έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Μπράλου, ισχύει αμφιδρόμηση με εκτροπή κυκλοφορίας του ρεύματος προς Αθήνα, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία. Η κυκλοφορία με κατεύθυνση προς Αθήνα πραγματοποιείται από την αριστερή λωρίδα του ρεύματος προς Λαμία, ενώ η κυκλοφορία προς Λαμία πραγματοποιείται από λωρίδα στο δεξιότερο τμήμα του ίδιου ρεύματος. Σχετικό Δελτίο Τύπου ΑΘΕ-ΡΕΥΜΑ ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης στις σήραγγες Στυλίδας, από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Αγ. Μαρίνας (223ο χλμ.) έως και τον Ημικόμβο (Η/Κ) Αχινού-Καραβόμυλου (241ο χλμ.), ισχύει πλήρης αποκλεισμός του αυτοκινητοδρόμου. Η κυκλοφορία διεξάγεται με χρήση εναλλακτικής διαδρομής μέσω της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Ταυτόχρονα, ισχύσει αποκλεισμός και του κλάδου εισόδου του αυτοκινητόδρομου στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας και συγκεκριμένα στον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Αγ. Μαρίνας (223,4ο χλμ.) και στον Α/Κ Στυλίδας-Καραβόμυλου (231,9οχλμ.).Σχετικό Δελτίο Τύπου Ε65-ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ Για την εκτέλεση τεχνικών εργασιών ισχύει από το 53,7ο χλμ. έως και το 52,1ο χλμ., αποκλεισμός της δεξιάς λωρίδας και της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.), στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία. Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας. Ταυτόχρονα,  στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας ο χώρος parking  & WC στο 52,4οχλμ., δεν λειτουργεί.Σχετικό Δελτίο Τύπου Για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης της γέφυρας της Ανθήλης ισχύει πλήρης Αποκλεισμός της αριστερής λωρίδας του Αυτοκινητοδρόμου Ε65 από το 1,2 χλμ. έως και το 0,5 χλμ. Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από την εναπομείνασα δεξιά λωρίδα. Σχετικό Δελτίο Τύπου Η Κεντρική Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις τοποθετούνται σε κάθε σημείο που απαιτείται,  με στόχο την πλήρη ενημέρωση όλων των οδηγών. Η Κεντρική Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και εφιστά την προσοχή των οδηγών ειδικά όταν διέρχονται από τμήματα εργασιών συντήρησης με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
redirect arrow

Κεντρική Οδός- Νέα Οδός: Χρυσή Διάκριση στα Βραβεία της Διεθνούς Οδικής Oμοσπονδίας ( InternationalRoadFederation)  

22.10.24

Χρυσή διάκριση στην οδική ασφάλεια για την Κεντρική Οδό και τη Νέα Οδό, εταιρείες του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που έλαβαν το βραβείο «Road Safety» στο πλαίσιο των   International Road Federation (IRF) - Official Awards 2024 (Βραβεία Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας)!Οι δυο εταιρίες αναγνωρίστηκαν σε διεθνές επίπεδο στο ετήσιο συνέδριο «IRF World Congress» που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες στην Κωνσταντινούπολη, με όχημα το ολοκληρωμένο και καινοτόμο έργο ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας που έχουν υλοποιήσει στους αυτοκινητοδρόμους ευθύνης τους, με χρήση Artificial Intelligence (ΑΙ) καμερών, καθώς και τεχνολογιών γεωεντοπισμού (geolocation). Αναλυτικότερα, σχεδιάσαμε και θέσαμε σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο σύστημα συντήρησης, επιτήρησης, διαχείρισης και ενημέρωσης των οδηγών, με στόχο την αντιμετώπιση ζητημάτων γνωστών σε όλους τους λειτουργούς αυτοκινητοδρόμων.  Είσοδος ζώων από τις ράμπες και καταστροφή της περίφραξης κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων, είσοδος οχημάτων στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, είσοδος πεζών. Όλα τα παραπάνω δημιουργούν σημαντικά ζητήματα οδικής ασφάλειας και φέρουν υψηλές απαιτήσεις διαχείρισης σε ανθρώπινο και υλικό κεφάλαιο. Περιγραφή του έργου: Στο σύστημα με τις τηλεχειριζόμενες κάμερες στους κόμβους (CloseCircuitTelevision – CCTV), προσθέσαμε ειδικές fixed κάμερες με τεχνολογία ΑΙ. Αυτές οι κάμερες δίνουν τη δυνατότητα παραμετροποίησης έξυπνων περιοχών και είδους ανίχνευσης, έτσι ώστε να μπορούμε να ανιχνεύουμε αυτόματα όλα τα παραπάνω. Κάθε φορά που υπάρχει ενεργοποίηση, μια ηχητική ειδοποίηση (alarm) , ένα σύντομο clip της ανίχνευσης και η παρουσίαση της live εικόνας εμφανίζεσαι  στα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας (ΚΔΚ). Οι ενέργειες των χειριστών έπειτα είναι απολύτως καθορισμένες: Προώθηση μηνύματος στις ηλεκτρονικές πινακίδες VMS Προώθηση μηνύματος προειδοποίησης στην εφαρμογή για κινητά MyOdos μέσω τεχνολογίας γεωεντοπισμού (virtual VMS) Ενημέρωση του πλησιέστερου περιπόλου οδικής ασφάλειας  Ενημέρωση των πλησιέστερων Σταθμών Διοδίων και του αρμόδιου τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμου Συμπληρωματικά  με τα παραπάνω, εγκαταστήσαμε  σε κάθε ράμπα «πράσινες» ηχητικές συσκευές απώθησης που λειτουργούν 100% με ηλιακή ενέργεια. Τέλος, ενισχύσαμε και την περίφραξη σε σημεία όπου παρατηρούνταν είσοδος μεγαλόσωμων ζώων ικανών να σκάψουν την υπάρχουσα περίφραξη. Αυτή τη στιγμή έχουν εγκατασταθεί 117 AI κάμερες σε ράμπες του αυτοκινητοδρόμου ευθύνης μας, 622 ηχητικές συσκευές απώθησης και έχει ενισχυθεί η περίφραξη σε σημεία συνολικού μήκους 123,7 χλμ. Το έργο συνεχίζεται και σε επόμενο στάδιο το push notification στο MyOdos θα συνοδεύεται και από φωνητική ανάγνωση. Ο συνδυασμός των ΑΙ καμερών με την εφαρμογή virtual VMS μέσω Geolocation πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και τα αποτελέσματα είναι ελπιδοφόρα: μείωση των ατυχημάτων με ζώα κατά 60% από το 2019 έως σήμερα. Είμαστε οι 1οι  αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα που σχεδίασαν και υλοποίησαν με AI κάμερες και τεχνολογίες geolocation, ένα ολοκληρωμένο έργο ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας στοχεύοντας στη βελτίωση της λειτουργικής μας ικανότητας. Δείτε εδώ το βίντεο της αναλυτικής περιγραφής του έργου.
redirect arrow
1 2 3 4 43